Forside

 

Kontaktoplysninger

 

 

 

Vejbred v/ Morten I. Sørensen, Farendløsevej 2, 4100 Ringsted, Tlf.: 59 59 91 59, mobil: 20 96 10 27, e-mail mis@vejbred.dk

Vi ser din opgave, som en proces og et løbende samarbejde. Vi har til opgave, at løse dit projekt ud fra dine ønsker, og for at kunne det, er det vigtigt for os, at vi er i dialog med hinanden, og at du i denne dialog kan fortælle så meget som muligt, om dine forventninger til os og til opgavens karakter.

Denne dialog forventer vi er løbende undervejs i projektet, og at alle de personer, som er involveret i opgaven, sætter tid af til løbende snakke.

Tidspunktet for projektets start og slut er afhængig af mange ting. Som udgangspunkt aftaler vi et starttidspunkt og ca. hvor lang tid projektet vil tage. Der kan opstå hændelser, som er årsag til at projektet tager længere tid en beregnet, og derfor vil vi løbende snakke om, hvornår opgaven er slut.

Vi ser dine henvendelser og reklamationer, som en konstruktiv proces. Det bedste er at få rettet tingene undervejs, så resultatet stemmer overens med dine forventninger, og at vi begge er tilfredse, når projektet er slut. Du har selv ansvar for at give mig feed back på projektet undervejs i forløbet. Skulle resultatet mod forventning alligevel ikke leve op til dine forventninger, er det vigtigt at få sagt det med det samme, for at vi kan gå i dialog, om hvordan vi løser det. Ved projektets afslutning forventer jeg, at du er til stede.

Vi er mennesker og har et privatliv ved siden af denne forretning. Derfor er det en del af vores forbehold, at der kan opstå sygdom undervejs i dit projekt. Du får selvfølgelig besked hurtigst muligt. Skulle det ske at dit projekt, af en eller anden uventet årsag, kommer til at løbe ind over vores planlagte ferie, vil vi selvfølgelig give dig besked, om hvornår du kan forvente, at vi genoptager dit projekt, det er også vigtigt at du fortæller os, hvis du har planlagt ferie eller andre begivenheder, som måske kan kollidere med arbejdet.

Derudover sker der tit uforudsete hændelser i et byggeprojekt, og derfor tager vi forbehold for: Force majure, Vejr og vind, Jordforhold, Skjulte rør, ledninger og installationer, uforudsete forhindringer.

I øvrigt henholdes der til AB 92

Alle tilbud er kun gældende en måned, hvorefter der skal udarbejdes et nyt tilbud. Generelle årsager til prisændringer er, stigninger i materialepris, transportudgifter og ændrede gebyr takster.

Betalingsbetingelserne er 3 dage fra faktura dato, med mindre andet er aftalt skriftligt. Derefter bliver der pålagt 100 kr. i gebyr for ekstra administration og 2% rente pr. mdr., dog minimum 100 kr.

 

 

Oplæg til samarbejde

Profil

Dine projekter

Kloak,vejledning konsulentarbejde